snoddas_kopia
Basic
En fin och trevlig Hamilton Jazzmaster Seaview 300m med ref.h3771535 ETA2824-2.
Klockan är uttagen 2012.07.10.
Jag är andra ägaren och haft klockan i ca 3-4år.
Kommer som fullset och är i mycket gott skick. Sist den satt på handleden och med på jobbet var jag för nära en som svetsade och fick stänk på länken
detta syns på bilder (fotat klockan så alla hairlines mm ska synas väl) Bezel och glas är tipptopp.
Överlag riktigt gott skick!
Håller tiden utmärkt. Inte märkt av någon gångavvikelse.
Diameter på 45 mm men bärs mindre och är väldigt bekväm!
Vattentät till 30 ATM (har aldrig varit öppnad)
Edit: fått många mail ang. storleken, lagt till en halvkass bild jämfört med en ds action diver.
Pris 2700kr inkl rek frakt. F2f går givetvis oxå bra, jag och klockan finns i Halmstad
Betalning: Swish
Retur, om något är riktigt galet. Kontakt sker isf direkt efter att paketet är uthämtat och skall skickas tillbaka på samma dag och i samma goda skick. Ev frakt/retur bekostas av köparen. Ej retur vid f2f.
Tack för annonsplats och ett underbart forum KS!
Klockan är uttagen 2012.07.10.
Jag är andra ägaren och haft klockan i ca 3-4år.
Kommer som fullset och är i mycket gott skick. Sist den satt på handleden och med på jobbet var jag för nära en som svetsade och fick stänk på länken
Överlag riktigt gott skick!
Håller tiden utmärkt. Inte märkt av någon gångavvikelse.
Diameter på 45 mm men bärs mindre och är väldigt bekväm!
Vattentät till 30 ATM (har aldrig varit öppnad)
Edit: fått många mail ang. storleken, lagt till en halvkass bild jämfört med en ds action diver.
Pris 2700kr inkl rek frakt. F2f går givetvis oxå bra, jag och klockan finns i Halmstad
Betalning: Swish
Retur, om något är riktigt galet. Kontakt sker isf direkt efter att paketet är uthämtat och skall skickas tillbaka på samma dag och i samma goda skick. Ev frakt/retur bekostas av köparen. Ej retur vid f2f.
Tack för annonsplats och ett underbart forum KS!
Senast ändrad: