• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hamilton Ventura...

masterkiller

Sifu
2-Faktor
....bör väl räknas till en klassisk klocka, men som ni ser väldigt speciell i formen, man ser aldrig någon här iallafall, vad tycker ni om Elvis favoritklocka? Kanske något för lille Aurum så har han både Midas och Ventura som 'The King'....

Tänkte som vanligt att det är alltid kul att diskutera lite ovanligare bitar...

En ny...
Hamilton_Ventura_05.jpg
..

Elvis-Rolex-King-Midas.jpg
..

ElvisVentura.jpg

elvis-hamilton-ventura.jpg

Hamilton%20Ventura%20Red%20Second%201.jpg

VenturaOldNew.gif

1303204692_large_American-Classic_Shaped_Ventura_H24411732__27878__16336.1326309080.800.800.jpg

Med Midas
screen-shot-2013-05-29-at-10-45-38-am.png

Den ser inte speciellt bekväm ut, får för mig att den utskjutande spetsen bakåt kan börja att skava under en skjortärmen.
Designen ser lite för vulgär ut för mig.

De är riktigt kultiga och tuffa! Älskar art deco-stilen. Dock ser verken inte så kul ut och boetterna i helguld ser lite klena ut och kostar faktiskt en slant. Har mer varit inne på en Spaceview i helguld. Men en dag så! Har för mig att nyutgåvan är lite stor?

Jag gillar den men måste nästa vara vintage och gärna i guld med tvåtons läderbandet för mig och jag inser att jag skulle använda den extremt sällan. Men kan inte låta bli att spana lite på eBay iallafall...

Vilken mindfuck, nu väcktes jaktlusten. Väldigt udda men kan inte låta bli att gilla den.
Måste vara något av ett återfall i samlandet av Elvis.

De är riktigt kultiga och tuffa! Älskar art deco-stilen. Dock ser verken inte så kul ut och boetterna i helguld ser lite klena ut och kostar faktiskt en slant. Har mer varit inne på en Spaceview i helguld. Men en dag så! Har för mig att nyutgåvan är lite stor?

Till dig kanske...

http://www.chrono24.se/bulova/accut...=1&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.htm

Eller...

http://www.blocket.se/stockholm/Bulova_Accutron_spaceview_49759852.htm?ca=11&w=3

Batista i Dexter har en Ventura. Började kolla på säsong 8 igår, hade inte uppmärksammat detta tidigare. Har inte Dexter också en Hamilton?

Tillbaka
Topp