• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hammarby Fotbolls dag..

ScubaKing

Audemars
Detta blir lite OT eftersom jag inte fick med klockorna så bra på bild..

Hammarby Fotbollsdag på Årsta IP idag, jippo med autografer, spelarna, hoppborg, korv, turneringar o.s.v.

Spelarna i Hammarbys A lag har bara feta klockor. Rolex nya daytona, nya subben, AP i guld, Hublot, Oris, BM riviera (lite otippat), Werdelin Spidolite m.m

Någon av spelarna som bar en Oris Carlos Coste limited edition. Brasse spelaren som lirar i Hammarby (fråga mig inte om namn) barn en rätt kaxig Hublot.

Fick tyvärr inga superbilder på klockorna. Spelarna verkade förvånade att jag mest frågade om klockorna när min grabb fått alla autografer och dylika. :cool:

Kennedy Bakircioglu kommentar var ändå skönast; Du mannen, du är inte det minsta intresserad av fotboll va?! :D

DSC_0059.JPG
DSC_0060.JPG
DSC_0063.JPG
DSC_0068.JPG
DSC_0072.JPG
 

ScubaKing

Audemars
Nähä! Vad tror du de har för löner?

Det var inte lönerna jag tänkte på, mer att alla tydligen tyckte det var viktigt med fina klockor. Jag vet mängder med rika människor som går runt med billiga klockor. Men just denna målgrupp verkade tycka det var viktigt med dyrare märkes klockor.
 
Senast ändrad:

willbur

Rolex
2-Faktor
Det var inte lönerna jag tänkte på, mer att alla tydligen tyckte det var viktigt med fina klockor. Jag vet mängder med rika människor som går runt med billiga klockor. Men just denna målgrupp verkade tycka det var viktigt med dyrare märkes klockor.
Känns som mycket idrottsmän börjar bli intresserade av klockor! Kanske hör ihop med att de ofta glider runt i "jobbkläder" och en klocka får en att känns sif tjusig!
 

ScubaKing

Audemars
Känns som mycket idrottsmän börjar bli intresserade av klockor! Kanske hör ihop med att de ofta glider runt i "jobbkläder" och en klocka får en att känns sif tjusig!

Ja troligen. Utomlands om man kollar till exempel Italiensk, Engelsk och Spansk ligafotboll så ser man ju ingen som inte har en klocka under 200 lax. Även tränarna brukar ha riktigt grymma klockor.

article-1389779-0C34DB5B00000578-780_634x424.jpg


Arsene-Wenger-SKY.jpg
 
Topp