• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hamnar du i en knivig situation.....

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Använd rollen!

38218D0C-5501-4A47-9A41-EBE50E78B66B-2295-000003CB2EFB7EAF.jpg

Camo00

Patek
Re: Sv: Hamnar du i en knivig situation.....

Hahaha. Det funkar ju även för Bond, som använder flexlänken på sin som knogjärn... :)

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
notera dock "shattered" rolex... han fick väl kvittera ut en ny hos Q vid hemskomst...

shat·ter (shtr)
v. shat·tered, shat·ter·ing, shat·ters
v.tr.
1. To cause to break or burst suddenly into pieces, as with a violent blow.
a. To damage seriously; disable: His health was shattered by the disease.
b. To cause the destruction or ruin of; destroy: The outcome of the conflict shattered our dreams of peace and prosperity.
v.intr.
To break into pieces; smash or burst. See Synonyms at break.
n.
a. The act of shattering.
b. The condition of being shattered.
2. A splintered or fragmented condition. Often used in the plural: a rare piece of porcelain now in shatters.

--------------------------------------------------------------------------------

[Middle English schateren, from Old English *sceaterian, to scatter.]

Kettil

Vacheron
2-Faktor
NiklasArvid skrev:
notera dock "shattered" rolex... han fick väl kvittera ut en ny hos Q vid hemskomst...

shat·ter (shtr)
v.tr.
b. To cause the destruction or ruin of; destroy: The outcome of the conflict shattered our dreams of peace and prosperity.
v.intr.
n.
2. A splintered or fragmented condition. Often used in the plural: a rare piece of porcelain now in shatters.

--------------------------------------------------------------------------------

Eller i betydelsen som i Stones gamla "Shattered" om den kanadensiske premiärministerns fru som rymde med Stones på 70-talet... ;)

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Kettil skrev:
NiklasArvid skrev:

shat·ter (shtr)
v.tr.
v.intr.
n.

Eller i betydelsen som i Stones gamla "Shattered" om den kanadensiske premiärministerns fru som rymde med Stones på 70-talet... ;)
Ursäkta mitt dåliga minne det var "respectable"på samma album som handlade om fru premiärministern... :oops:

4cie

Rolex
2-Faktor
Bara det inte är en DD i helguld och strössel på, kan upplevas som en smekning...

Topp