- Pris
- 2100kr
- Returpolicy
- Givetvis om något gått helt fel men inget öppet köp eller ångervecka.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en Hamtun H1 41mm i titan, på länk och med originalgummi. 22mm mellan bandhornen och 48.2mm lug to lug.
Skicket är mycket bra på både boett, länk och gummi. Något litet finns säkert men minimalt. Länken är fantastiskt bekväm och gummit likaså.
Ingen box eller andra tillbehör.
Drivs av ett Seiko NH35.
Pris 2500kr nu 2100kr inkl frakt vilket jag tror är hyfsat förmånligt i detta skick och med originalgummi (använt max 2 tim) som ombyte.
Bytespris 2500kr men kräver normal prissättning på eventuellt bytesobjekt, annars blir det högre.
Intressant vid byte är microdykare som t.ex Tisell eller dylikt och i fint skick givetvis.
Swish blir bra vid betalning.
Kan ångra mig och dra tillbaka men ej under pågående affär.
Referenser finns det gott om.
Tack på förhand och till KS för annonsplats.
Skicket är mycket bra på både boett, länk och gummi. Något litet finns säkert men minimalt. Länken är fantastiskt bekväm och gummit likaså.
Ingen box eller andra tillbehör.
Drivs av ett Seiko NH35.
Pris 2500kr nu 2100kr inkl frakt vilket jag tror är hyfsat förmånligt i detta skick och med originalgummi (använt max 2 tim) som ombyte.
Bytespris 2500kr men kräver normal prissättning på eventuellt bytesobjekt, annars blir det högre.
Intressant vid byte är microdykare som t.ex Tisell eller dylikt och i fint skick givetvis.
Swish blir bra vid betalning.
Kan ångra mig och dra tillbaka men ej under pågående affär.
Referenser finns det gott om.
Tack på förhand och till KS för annonsplats.
Senast ändrad: