• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hand upp alla som köpte nytt-nytt igår!

Gavve

Greven
2-Faktor
Själv blev det en speedy pro

3a8apuqe.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Stort grattis! Riktigt klassisk klocka, värdig epitetet "ikon". Är själv sugen...

Och stort grattis även till det föredömligt välstädade skrivbordet! =)
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Grattis Gavve. Blev "bara" julklapp och födelsedagspresent till frun här.

EDIT: inte helt sant, en länkbit till till 19019 då en extra inte räckte.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja, för ovanlighetens skull var det faktiskt "nytt-nytt" den här gången, dock inte från Rob E (som du?).

SeikoMonster1800x492_zps9d336d3b.jpg


Fick dock hem ett par vintagepaket tidigare i veckan och väntar på ytterligare två, så ordningen är snart återställd...


Den var riktigt krispig!

Japp, jag knep en enklare dinka hos Rob igår…men har, liksom du, två vintagepaket på ingång som jag nästan är mer pirrig inför. :)
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Så här i efterhand så känns det nästan skönt att jag inte var där, risken hade varit överhängande att jag kommit hem med den blåa vitgulds DDn efter några glas champagne och ett par whisky, detta hade i sin tur resulterat i att jag med hjälp av min fru numera hade varit hemlös...
 
Topp