Nors
Basic
(Projektet är pensionerat för tillfället, tills jag finner ett nytt och fint läder till er
)
Hej!
Då jag har ett par börsar kvar på lager så fick jag idén att sälja dom tillsammans med klockband
Vad jag kan finna så är det här erbjudandet helt unikt här på klocksnack, detta blir spännande

Låt mig berätta lite om börsarna.
Kanterna är bearbetade, färgade svart och behandlade med kantvax.
Båda börsarna har 4 fack för kreditkort samt ett sedelfack.
Man kan rymma två kort per fack om man så vill.(Jag rymmer 8 kort i min börs
)
Mått: ca
17cm breda då dom är öppnade.
8,5cm breda då dom är stängda.
10cm höga.
Är du intresserad eller har funderingar och frågor så kontakta mig på [email protected] eller här på forumet.
Där kommer vi att gå igenom alla detaljer kring ditt klockband så att det fattar ditt tycke.
Då klockbanden är inte tillverkade än och görs efter önskemål och mått så har jag tyvärr inga bilder på dom ännu. Här kommer ett par bilder på börs samt lädret som klockbandet görs utav.
Pris: 950:- inkl frakt.
Mvh Nors!
Kontakta på [email protected] eller här på forumet.
Hej!
Då jag har ett par börsar kvar på lager så fick jag idén att sälja dom tillsammans med klockband
Vad jag kan finna så är det här erbjudandet helt unikt här på klocksnack, detta blir spännande

Låt mig berätta lite om börsarna.
Kanterna är bearbetade, färgade svart och behandlade med kantvax.
Båda börsarna har 4 fack för kreditkort samt ett sedelfack.
Man kan rymma två kort per fack om man så vill.(Jag rymmer 8 kort i min börs

Mått: ca
17cm breda då dom är öppnade.
8,5cm breda då dom är stängda.
10cm höga.
Är du intresserad eller har funderingar och frågor så kontakta mig på [email protected] eller här på forumet.
Där kommer vi att gå igenom alla detaljer kring ditt klockband så att det fattar ditt tycke.
Då klockbanden är inte tillverkade än och görs efter önskemål och mått så har jag tyvärr inga bilder på dom ännu. Här kommer ett par bilder på börs samt lädret som klockbandet görs utav.

Pris: 950:- inkl frakt.
Mvh Nors!
Kontakta på [email protected] eller här på forumet.
Senast ändrad: