• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Handgjorda läderband i vintagestil (20/16 mm) PRISBUMP

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Har nu ett par handgjorda vintageband och två klockrullar i kvalitetsläder att sälja. Banden och rullarna är i princip likadana som de som finns på kvistvik.se och är gjorda av kvalitetsläder som åldras väldigt fint. Allting är nytt och oanvänt och redo att patineras av den första ägaren. Banden har jag värmebehandlat för att få till en vintageeffekt vilket gör att de blir svinsnygga på vintageklockor.

Alla band är 20/16 mm och är rätt tunna (ca 2 mm). Klockrullarna har plats för 6 klockor samt en penna/bandbytarverktyg och har ett löstagbart bälte.

Banden kör vi på 350 kr/st 250 kr och klockrullarna 500 kr/st (notera att jag endast har två rullar). Jag har även läderinlägg till rullarna (som man lindar sin klocka kring för att förhindra skramsel) och fås för 100 kr (för 6 st).

(Säg till vilket band du vill ha genom att ange nr 1-5 från vänster).
UPPDATERING:
Band nr 3 och nr 5 är sålda! Resterande band kör vi 250 kr/st på.

Klockrullarna sålda! Lägger eventuellt upp ett par klockrullar i mörkbrun mocka (se kvistvik.se för foton) så fråga mig genom PM

20161015_151622-01.jpeg


20161015_151331-01.jpeg

20161015_151357-01.jpeg

20161015_151418-01.jpeg


Reserverar mig för eventuella fel i annonsen.

Betalning via swish helst. Frågor via PM.
Byten & returer inom rimlig tid (två veckor, typ).
 
Senast ändrad:
Topp