• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Handgjorda schweiziska ammoremmar, 20 och 22mm

MickeJ

Panerai
Nu är det en evighet sedan jag annonserade mina remmar här senast! Till salu ett gäng remmar av schweiziskt ammoläder, till forumpriser!
Remmarna är gjord av mig, helt för hand. Alla remmar nya och oanvända.

För samtliga remmar gäller:
  • Lädret är omärkt schweiziskt "ammoläder", återanvänt läder från schweiziska militära ammunitionsväskor
  • Remmarna är fodrade med vegetabilgarvad nöthud
  • Remmarna är ca 125+75mm långa (spännet ej inräknat) och ca 3mm tjocka (bandbredden står innan varje bild)
  • Spännen enligt bild, kan bytas mot polerat dito
  • Pris 600 kronor per band, inklusive spårbar frakt inom Sverige

Retur: Inom en vecka från mottagandet, i oanvänt skick. Köparen bekostar frakt åt båda håll.

Om detta är första gången du ser mina remmar kan du läsa en artikel/recension här:
http://www.fratellowatches.com/watch-strap-review-part-10-introducing-mjleather/

Fler bilder på mina remmar kan ses på:
www.instagram.com/mjleather

Frågor/beställning via PM, tack för titten och tack till Klocksnack för annonsplatsen!

Band 1. 20mm










Band 2. 20mm









Band 3. 20mm










Band 4. 22mm











Band 5. 22mm SÅLD!










Band 6. 22mm SÅLD!










Band 7. 22mm







 
Senast ändrad:
Topp