• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Handjagad vintage Inex

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Pris
300sek
Returpolicy
Ja, inom 24h på köparens bekostnad och ansvar.
Bilder Skickat
  1. Ja
Trattenfynd som jag råkade klicka hem av misstag :)

Inex verkar ha varit ett Danskt märke som tillverkade sina klockor i Schweiz. Märket finns ju även idag, men jag tror att de höll lite högre kvalitet förr.

Jag har putsat till den lite och satt på ett 19mm Kvarnsjö vintage läder.

Servicehistorik saknas, men den håller tiden ganska bra. Skulle säkert dock må bra av en liten rundsmörjning, se timegrapherbild.

I klockan tickar ett handjagat Unitas 6425 17j.

Skicket är i överlag ganska bra, finns hairlines och lite patinering. Klockan känns betydligt större på armen än vad den är. Klockan mäter 35mm i diameter och har 18,5mm mellan bandhornen.

frakt ingår i postens blåa, jag tar inget ansvar för om posten slarvar bort paketet eller tar sönder det. Önskas rek tillkommer detta på priset.

Betalning med Swish

Tack KS för ett trevligt forum och annonsplats :)
R1060335.JPG
R1060336.JPG
R1060338.JPG
R1060339.JPG
R1060340.JPG
R1060342.JPG
R1060345.JPG
R1060334.JPG
 
Topp