• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Handla från Chronoexpert.se?

Tellus8

Basic
Hej,

Är det någon som har erfarenhet att handla från Chronoexpert.se? Jag sökte på forumet men hittade bara denna tråd https://klocksnack.se/threads/chronoexpert.114251/
och här har trådskaparen raderat sina inlägg. Det länkas till en annan tråd som bara innehåller en fråga men inga svar.
När man surfar på sidan så uppfattar jag ingen skillnad mot Chrono24 (som har funkat bra för mig) men skulle gärna läsa era erfarenheter också.

Vad tillför stället? Varför vill du handla därigenom?
Vad menar du? Att det är samma sak som Chrono24? Jag hittade den klocka jag ville ha där bara så det var därför jag funderade på att handla där. Men det var när jag scannade marknaden så den finns ju på andra ställen. Är det något fel att handla på cronoexpert?

Vad menar du? Att det är samma sak som Chrono24? Jag hittade den klocka jag ville ha där bara så det var därför jag funderade på att handla där. Men det var när jag scannade marknaden så den finns ju på andra ställen. Är det något fel att handla på cronoexpert?
Vänd på frågan, varför handla från ett företag i Spanien som verkar sakna referenser?

Vänd på frågan, varför handla från ett företag i Spanien som verkar sakna referenser?
Alright då är jag med på hur du menar. Visst det kan ju vara riskabelt och jag lär nog inte handla därifrån heller. Men samtidigt ville jag inte dra slutsatsen att det helt saknades erfarenheter bara för att ingen hade skrivit något.
Och svaret på frågan om varför var för att priset var tilltalande. Dock inte för bra för att vara sant, då hade t.o.m jag anat ugglor i mossen.

Tillbaka
Topp