• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Handla Seiko online

rabbadabb

Omega
2-Faktor
Hej!

Jag letar en bra Seikohandlare online. Hittar massor som har litet utbud och egentligen inte de modeller jag är ute efter.
Jag söker primärt en Seiko Prospex Sky som verkar vara slut överallt.
Någon som har ett tips?
 

HSK

Patek
2-Faktor
Hej!

Jag letar en bra Seikohandlare online. Hittar massor som har litet utbud och egentligen inte de modeller jag är ute efter.
Jag söker primärt en Seiko Prospex Sky som verkar vara slut överallt.
Någon som har ett tips?
Vad jag har kunnat söka mig till på Google så verkar serien enbart ha tillverkats under 2017 och med tanke på att den i så fall har varit utgången i ett par års tid kan det kanske bli knepigt att hitta en ny om det inte är någon som sitter på ett äldre lager av osålda klockor.

Vilken av modellerna är det du är intresserad av? Om du fiskar fram referensnummer så kanske vi kan komma med förslag på liknande modeller. :)

https://www.seikowatches.com/global-en/products/prospex/sky
 

rabbadabb

Omega
2-Faktor
Vad jag har kunnat söka mig till på Google så verkar serien enbart ha tillverkats under 2017 och med tanke på att den i så fall har varit utgången i ett par års tid kan det kanske bli knepigt att hitta en ny om det inte är någon som sitter på ett äldre lager av osålda klockor.

Vilken av modellerna är det du är intresserad av? Om du fiskar fram referensnummer så kanske vi kan komma med förslag på liknande modeller. :)

https://www.seikowatches.com/global-en/products/prospex/sky
Tackar! Visste inte att det var en limiterad serie från 2017.
Då får man väl helt enkelt hålla koll på ebay och andra siter.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Tackar! Visste inte att det var en limiterad serie från 2017.
Då får man väl helt enkelt hålla koll på ebay och andra siter.
Jag kan så klart ha fel men jag hittar inga andra referenser bortsett från en pressrelease hösten 2016 och att den funnits till försäljning under 2017. Seiko har dock flera liknande modeller så om du talar om vilken det är du gillar så kan vi säkert hitta något liknande. :)
 

rabbadabb

Omega
2-Faktor
Jag kan så klart ha fel men jag hittar inga andra referenser bortsett från en pressrelease hösten 2016 och att den funnits till försäljning under 2017. Seiko har dock flera liknande modeller så om du talar om vilken det är du gillar så kan vi säkert hitta något liknande. :)
Det är en SEIKO Prospex Sky SRPB61K1.
Finns några i Indonesien och någon i Sydafrika, men de handlarna känns lite tveksamma...
 
Topp