• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HaNi

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
@HaNi tog över förvaltningen av en Sjöö Sandström Chronolink, snabb betalning och bra dialog. Good Guy enligt mig. Tack för en smidig affär!
Henrik
 

Stenbeck

Omega
2-Faktor
Köpte en Cartier Tank av @HaNi på distans. Oerhört bra paketerat och proffsigt paket. @HaNi var från sekund ett väldigt tillmötesgående och mån om att jag som köpte blev nöjd. 5/5!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Köpte en hög med jaktkläder till barnen. Väldigt smidig och trevlig affär, och exemplariskt skick på kläderna. Inga som helst konstigheter.

GG.

/Robert
 

Stampe

Breitling
Köpt en duffel av HaNi. Genomtrevlig kommunikation och affärsuppgörelse samt snabb och förtroendeingivande leverans. Exemplariskt skick på plagget. 100% goodguy som jag rekommenderar!
 

Wahre

Omega
Sålt en Jacka till HaNi utan konstigheter. Bra kontakt och snabb och smidig betalning. Rekommenderas varmt av mig
 

Frallet

Omega
Sålt en winder på distans till HaNi. Mycket trevlig kommunikation samt smidig och snabb betalning! Rekommenderas!
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Sålt en omega seamaster 42mm till @HaNi en mycket trevlig person att göra affär med och bra kommunikation rakt igenom! Absolut en GG!
Med vänlig hälsning,
K-S
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt Omega på distans till @HaNi. Trevlig affär från början till slut, snabb betalning. Gör gärna fler affärer! 100% GG enligt mig
 

3R1K

Cartier
2-Faktor
Träffade @HaNi f2f idag och sålde honom en Omega SMP300, det var en smidig och bra affär, trevliga diskussioner och gott bemötande. Stort tack! 100%GG
 
Topp