• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hann ta lite bilder

Målarn

The Steak
idag när jag jobba, eller aa försökte jobba iaf :D

Idag kunde man börja lite senare med tanke på att jag skulle ändå vara helt ensam på bygget haha




NK plan 7 som gäller


Jag tycker det borde stå Målarmästarn istället för Entreprenör!!!!




Spackling pågår, 1400kvm golvyta så ni kan tänka er hur mycket Väggyta jag har och spackla :D




Bry er inte om det vita pulvret på "bordet" tack...




Sen kom jag på att datumet är FEL, vafan!!
Ändra till den 1a


Ni hemmapulare, såhär håller Ni i spackelspaden!!






Vad fan är det som händer??? Nån kärring som håller på och skriker där ute...


Closeup

Juste, bild på dagens outfit slänger vi in också vah


Solen skiner :D



Nä lägg av nu!! Hon har ju dragit dit alldeles för mycket folk.. :banghead:


Jag drar!! :snaphappy:


:rolex:
 

Landshark

Cartier
Upp till kamp...
Alla trälars tankar går just nu till Målarn. De slet 24-7 i gamla fattigsverige, eller snarare 25-8, bara för att Målarna, år 2013, ska kunna sporta guldrolex. Bra jobbat! Jag lyfter på hatten, förlåt, den luggslitna kepsen...
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
du har ställt tiden fel :p förståeligt dock :D sånt är väl bara petitesser när man har guldklumpen på armen ^^
 

Målarn

The Steak
Tackar grabbar och gubbar :D härlig feedback man får, uppskattas!!!

Paradis, har ingen aning om vem som skrek där men jobbigt vare så jag stängde fönstrena haha
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fina bilder!
Hoppas du inte blir betald/timma förresten för det låter ju som om du aldrig arbetar på jobbet.
 

LtCariad

Omega
2-Faktor
Är ingen stor Rolexfan, förutom några vissa modeller, men fan... Det här är nästan så att man blir frälst! Me like!
 

Josef B

Bestraffaren
Ser bra ut! Jag borde ha sett ditt inlägg tidigare att du kunde luncha idag, var förbi NK och köpte rakprylar :)
 
Topp