• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Har alla på Ks små handleder?

jhm

Panerai
18,5 och frugan vill att jag diskar !
image.jpg


Kinky! :D
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Kontrollmätte min handled , den va bara 16mm [emoji15], ok... jag har bara 38 i skor så det stämmer nog rätt bra [emoji12]
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Att handleder inte växer mer än obetydligt vid gymträning är helt naturligt eftersom handleden inte består av muskler utan av i huvudsak ben och senor. Det har alltså inget att göra med hur stark man är utan enbart hur mycket fett man har samt hur stor benstomme man har. Således kan någon med smala handleder enbart bli fetare om denne vill ha större handleder, annat än mycket marginellt kan man annars på verka handledens tjocklek :)
 

Rivalen

Rolex
Jag är en typisk "fjölis" med taniga handleder med noll underhudsfett. Där bär jag min Sinn U1 44mm, eller Rolex Cal59 1940 30mm och stortrivs med bägge två och allt däremellan storleksmässigt.

Kraftiga handleder kan ha avgörande betydelse. I lady Chatterleys älskare har trädgårdmästaren kraftiga seniga handleder med synliga ådror och det verkar ha gjort ett avgörande intryck på ladyn och väckt hennes lustar. Å andra sidan är ju det bara en bok/film.
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Ingen som har ide på hur jag kan lösa det med meshet?:D sälja och köpa nytt kanske.
 

Bilagor

  • ccd947e598071d6804ef084244326127.jpg
    ccd947e598071d6804ef084244326127.jpg
    157.9 KB · Visningar: 134

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ingen som har ide på hur jag kan lösa det med meshet?:D sälja och köpa nytt kanske.

Är de för litet för du köpa ett nytt , hade det varit Omega Mesh hade du kunnat köpa till en förlängning.

Annars kan du köpa lite Meshbitar av mig som jag klippte igår och komplettera [emoji6]
ImageUploadedByTapatalk1427551838.273030.jpg


Fungerar inte de kan du alltid ge Meshet till mig [emoji106]
 
Topp