• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Har jag gjort nå't dumt nu?

Knät

Cartier
trumpetera skrev:
http://www.ebay.com/itm/310462034854;jsessionid=BA877396ABD7FE2C660B37E21865AF05?ru=http%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fsch%2Fi.html%3F_sacat%3D0%26_from%3DR40%26_nkw%3D310462034854%26_rdc%3D1

Nej verkligen inte, ångrar du dig så flippar du den till mig.. :mrgreen:
 

trumpetera

Panerai
Haha! Ja, det var lugnande! Jag blev bara orolig att jag köpt nå't falskt/skit! Är den inte "jag" står du först i tur, Knät!
 

Knät

Cartier
trumpetera skrev:
Haha! Ja, det var lugnande! Jag blev bara orolig att jag köpt nå't falskt/skit! Är den inte "jag" står du först i tur, Knät!

Jag har ingen aning om den är falsk faktiskt.. Men det känns inte som en modell som brukar dyka upp som kopia, men vad vet jag..
 

trumpetera

Panerai
Nä, det har du nog rätt i-men allt gick så satans fort! Satt med en virre framför datorn, la ett bud, och vips hade jag en "invoice" i mejlen...
 

Knät

Cartier
Vem har inte gjort det??

Jag vaknade upp efter en rejäl fylla för några år sedan och upptäckte att det saknades över 10000:- på kontot, funderade på vad fan som hände för jag hade klara minnen fram tills jag klev in genom dörren hemma.. Misstänkte direkt taxichaffisen. Kollade sedan mailkorgen, där det låg ett kvitto på fylleshoppade cykelprylar.. Ooops..
 

David

Bödeln
Knät skrev:
Vem har inte gjort det??

Jag vaknade upp efter en rejäl fylla för några år sedan och upptäckte att det saknades över 10000:- på kontot, funderade på vad fan som hände för jag hade klara minnen fram tills jag klev in genom dörren hemma.. Misstänkte direkt taxichaffisen. Kollade sedan mailkorgen, där det låg ett kvitto på fylleshoppade cykelprylar.. Ooops..

Jag har fylleköpt en TT-Sub hos AD i KL. Är mest nöjd att jag inte slarvade bort den senare på kvällen när jag tydligen lärde australienare häfva øhl.
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Knät skrev:
Vem har inte gjort det??

Jag vaknade upp efter en rejäl fylla för några år sedan och upptäckte att det saknades över 10000:- på kontot, funderade på vad fan som hände för jag hade klara minnen fram tills jag klev in genom dörren hemma.. Misstänkte direkt taxichaffisen. Kollade sedan mailkorgen, där det låg ett kvitto på fylleshoppade cykelprylar.. Ooops..

Förvånad? Knappast.

Vad var det för godelar?
 

David

Bödeln
Det är för övrigt helt fantastiskt när man haft kamera med sig och envisats med att både fota och filma var femte minut eller så, och kan pussla ihop händelser man har precis noll minne av.

Min absoluta favorit, som är både klockrelaterad och fullständigt oförklarlig, är den här:

121017-Slow.jpg
 
David skrev:
Det är för övrigt helt fantastiskt när man haft kamera med sig och envisats med att både fota och filma var femte minut eller så, och kan pussla ihop händelser man har precis noll minne av.

Min absoluta favorit, som är både klockrelaterad och fullständigt oförklarlig, är den här:

121017-Slow.jpg

Ta det lugnt med järnet.
Du kanske hade den lilla, klara tanken :D
 

Knät

Cartier
Singular skrev:
Knät skrev:
Vem har inte gjort det??

Jag vaknade upp efter en rejäl fylla för några år sedan och upptäckte att det saknades över 10000:- på kontot, funderade på vad fan som hände för jag hade klara minnen fram tills jag klev in genom dörren hemma.. Misstänkte direkt taxichaffisen. Kollade sedan mailkorgen, där det låg ett kvitto på fylleshoppade cykelprylar.. Ooops..

Förvånad? Knappast.

Vad var det för godelar?

Hopebromsar och en Marzocchi 66:a bl.a... Tror det var 2004 jag gjorde detta.. Tro fan om inte bromsarna var fel modell också, så dom fick jag sälja på en gång..
 
Topp