Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har blivit en köttbulle!Sitter här med febersjukt barn och ser att det dyker upp laxar, köttbullar och annat på KS. Spännande
Samt: Är det bara jag eller har Nordpolen smält undan? Kanske blev Nikki Beach för varmt...
Nope, vad du är är beroende av hur många inlägg du bidragit med.Jag är en sill, säkert bara för att jag kommer från gbg![]()
Yes jag vet, skämtade.Nope, vad du är är beroende av hur många inlägg du bidragit med.
Shit, du är ju fan syltan!Två lax för lutfisk?
Gubbröra och snaps?Shit, du är ju fan syltan!
Körv, köttbullar, sill och ägghalvor, vad mer finns det?
Har du sett dom?Gubbröra och snaps?
Senaps var vid skinkan.Har du sett dom?
Så fort jag får syn på snapsen så försvinner allt det andra...Senaps var vid skinkan.
Det var som finnen sa - det gäller att vara snapp(s).Så fort jag får syn på snapsen så försvinner allt det andra...
Tror Nordpolen smält för alla…men fryser väl till vad det lider och blir möjligt att beträda igen.Sitter här med febersjukt barn och ser att det dyker upp laxar, köttbullar och annat på KS. Spännande
Samt: Är det bara jag eller har Nordpolen smält undan? Kanske blev Nikki Beach för varmt...
Grisfötter är ledigt. Be om det.Still scarface![]()
+1