• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Har lekt lite

Andy7750

Guld
2-Faktor
Kan vara lite roligt å låta fantasin flöda ibland, om nu inte klocktillverkarna gör en klocka helt i min smak varför inte designa en själv då :)

A3Ks1Da.jpg

XH1F3Xn.jpg

Yo4rWKX.jpg

hBTQJ8s.jpg

tq28UyT.jpg

bMmgcnD.jpg

JS3sHaG.jpg

/Andy7750

Lekte lite jag med!:) Jag har inte modelerat klockan bara testat att rendeera en som jag hittade på nätet. Ska leta upp några fina att slänga in i presentationer på jobbet!:D

Lekte lite jag med!:) Jag har inte modelerat klockan bara testat att rendeera en som jag hittade på nätet. Ska leta upp några fina att slänga in i presentationer på jobbet!:D

Jobba mer med texturer så ska su se att du får ett ännu bättre resultat! Och längre renderingstid ger också bättre resultat!

Jobba mer med texturer så ska su se att du får ett ännu bättre resultat! Och längre renderingstid ger också bättre resultat!

Absolut! Den där tog 8min bara, knappt 1mb. Inte det bästa programmet för superrenderingar heller., Revit Architecture från autodesk. Ska börja pilla lite med 3d studio max snart. Då måste det bli en fin dnka!:D

Härligt att se att andra oxå håller på med klockmodellering, keep up the good work. Använd gärna denna tråd för å visa befintliga och kommande projekt.

/Andy7750

Tillbaka
Topp