Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer inte, Watchson är hans förra namn, var väldigt känd i sverige då. Nu heter han @josefsaeedi på instagram som jag också skriver i inläggetDu hittar en handlare med 42 följare på Instagram i Asien och tänker ”Nice! Känns bra”. ?
Kontot ser inte speciellt proffsigt ut, snarare tvärtom. Jag har aldrig hört talas om Watchson och även om det kontot skulle ha varit känt, hur vet du att det nya kontot är legitimt? Jag skulle hitta en annan säljare.Stämmer inte, Watchson är hans förra namn, var väldigt känd i sverige då. Nu heter han @josefsaeedi på instagram som jag också skriver i inlägget
Fråga säljaren. Eftersom du litar på denne, eller åtminstone överväger ett köp så lär han kunna berätta det.Han har väldigt bra rykte med rappare, fotbollsspelare och andra klockhandlare här i sverige som referenser. Min fråga är inte om han har bra rykte utan om hur processen går till!
Du skrev väl själv i ditt första inlägg att han ville ha betalt i förväg. Men nu verkar du tagit bort den biten.Han har väldigt bra rykte med rappare, fotbollsspelare och andra klockhandlare här i sverige som referenser. Min fråga är inte om han har bra rykte utan om hur processen går till!
Precis, för att jag fick svar på den frågan. Allt gick bra och klockan är nu på väg till mig. Verkar vara många övermodiga som försöker vara roliga istället för att hjälpa till, men det är lugntDu skrev väl själv i ditt första inlägg att han ville ha betalt i förväg. Men nu verkar du tagit bort den biten.
Ville kolla hur han gjort med tidigare kunder!Fråga säljaren. Eftersom du litar på denne, eller åtminstone överväger ett köp så lär han kunna berätta det.
Hoppas du kan sova gott nu när du har 12 likes. Skriver du för att hjälpa eller att göra narr?Ryktet hos rappare är det första jag kollar upp när jag hittat en säljare.
Vi utgår uppenbarligen från olika premisser när vi undersöker köpare. Jag sover jättebra. Hoppas du sover gott under postgången och att du blir nöjd med det som paketet innehåller.Hoppas du kan sova gott nu när du har 12 likes. Skriver du för att hjälpa eller att göra narr?
Förstår knappt vad du skriver. Först kollar du ett helt annat konto från Asien och nu ska du undersöka köpare? Vad menar du? Det räcker nu chefen. Jag ville ha hjälp men allt du kom med var ologiska försök att få likes och reaktionerVi utgår uppenbarligen från olika premisser när vi undersöker köpare. Jag sover jättebra. Hoppas du sover gott under postgången och att du blir nöjd med det som paketet innehåller.
Han ser ut som han känner några rappare iallafallÄr det den här killen vi pratar om?
![]()
Du behöver inte bli otrevlig bara för att du inte kan läsa. Testa lägga in en länk till personen nästa gång så slipper vi fråga våra rappar-kompisar vem du menar. Tror det här är utagerat nu. Om det ligger en bakpotatis i lådan så kan du skapa en ny tråd.Förstår knappt vad du skriver. Först kollar du ett helt annat konto från Asien och nu ska du undersöka köpare? Vad menar du? Det räcker nu chefen. Jag ville ha hjälp men allt du kom med var ologiska försök att få likes och reaktioner