• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Har någon handlat ifrån Gioielleria Caramazza?

Andreas777

Cartier
Har kollat runt lite men inte hittat något... varken bu eller bä...
De har flera klockor på chrono24 och är trusted seller sedan 2008 men det betyder ju inte så mkt.
Tacksam för all input.
 

babanker

Panerai
Hej!

Jag har själv endast köpt 2 klockor via Chrono24 och ingen dyrare än 6k. Den bild jag har fått genom häng på KS och WUS är ändå att s.k "Trusted seller" faktiskt har betydelse, ju längre tid desto bättre, givetvis.

Det är absolut ingen garanti men det är att se som lite trygghet till ev. affär.

Som sagt, jag är ingen van Chrono24 brukare utan det är den bild jag skapat mig. Maila säljaren lite frågor om objektet du är ute efter, starta en konversation och känn efter.

Det var så tomt här så jag tänkte att jag kanske kunde bidra, om än relativt litet.

Må väl,
Philip
 

plexan

Cartier
Hur många använder sig av Chrono24 egentligen? Har fått uppfattningen om att det är väldigt populärt. Men när man söker ref på olika säljare känns det som i 9 fall av 10 inte går att hitta ett smack... o_O
 
Topp