• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hedens guld i GBG.... svarar sällan på epost

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är det bara jag som nästan aldrig får svar på Hedensuld sms/mail, eller är det normalt att dom nästyan aldrig svarar på meddelanden?

Senast ändrad:
Jag har köpt och sålt där, flera st. Det är just det som gör mig ännu mer konfundersam.... då han vet jag är seriös, vrf inte svara då???
Vissa ggr har ja bara ställt frågor om klockor, t.ex om de har full länk mm. Oavsett vad, så svarar man ju kunder om dom skriver, messar elelr mailar. Det ger ett väldigt oseriöst intryck, anser jag, ifall man inte svarar på frågor, i synnerhet om man inte svarar då någon vill betala asking price, vilket jag velat göra 4-5 ggr (och jag ser klockan ligga kvar på blocket 1 mån till trots jag skrivit flera ggr om den). Jag krusar ingen för att köpa en klocka, vill dom inte svara så kontaktar jag nån annan butikt, så funkar jag då jag är känslig för arrogans och oseriösa affärsmän. Två tre ggr då jag ringt och dem har svarat i tel, men ber mig återkomma då "klockkillen" inte är i butiken då jag ringer. Men han har aldrig nånsin ringt tillbaka då jag lämnat nr. Jag har hållit på med finare ur i decennier och aldrig sett detta beteende hos en dealer.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp