• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hedens Guld trovärdiga?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

owster

Breitling
Hej alla på klocksnack!

Jo det är som så att jag ska hjälpa min pappa att titta på en klocka imorgon, som han har köpt på Hedens Guld. När jag tittar runt på internet så ser jag vissa trådar att dom är oseriösa, har kopior/replikor etc. Är det något nån på detta forum har erfarenhet av?

Jag hade blivit väldigt tacksam om bara nån/några tog tid och svarade.

Här är klockan förresten :) https://www.blocket.se/goteborg/Rolex_GMT_Master_Stal__PEPSI_2006_71091353.htm?ca=11&w=3

Mvh Oskar.
 

joca

Patek
2-Faktor
Har köpt två och sålt en gång till Hedens guld.
100% ärliga.

De skriver lite tokigt i sina annonser ibland men ring och prata med dom så får du korrekt hjälp och schysst bemötande.
 

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Dem är riktigt bra att ha att göra med, om det så är en ring eller klocka så är servicen suverän :)
 

MacW

Omega
Har nära vänner som köpt klockor därifrån, bland annat en batman, de är helt klart pålitliga. Service kan jag inte uttala mig om
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp