• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hej då KS, jag loggar ut....

masterkiller

Sifu
2-Faktor
....känns som jag gjort mitt här på KS, det är ett trevligt forum men tar alldeles för mycket tid, klockintresset och ekonomin är inte på topp så det är ett bra tillfälle att att tacka för mig....

Lycka till och vi ses väl kanske någon annanstans i cyberrymden eller på Kungsholmen...

Jag hoppas att detta är ett aprilskämt! För annars så blir jag ledsen på riktigt!

orly.jpg

masterkiller skrev:
....känns som jag gjort mitt här på KS, det är ett trevligt forum men tar alldeles för mycket tid, klockintresset och ekonomin är inte på topp så det är ett bra tillfälle att att tacka för mig....

Lycka till och vi ses väl kanske någon annanstans i cyberrymden eller på Kungsholmen...

+1

ja, ger du bort klockorna så blir jag inte så leden längre, bara jag får din panna så ;)

Jag tänker styra om hela forumet till att fokusera på ost, så du kan stanna MK. Billigare med ost.

Det var nog det sämsta Aprilskämt jag sett sedan de drog den där om att man kunde få färgtv genom att dra en nylonstrumpa över dumburken :). Det säger kanske en del om min ålder....

RicVin skrev:
Det var nog det sämsta Aprilskämt jag sett sedan de drog den där om att man kunde få färgtv genom att dra en nylonstrumpa över dumburken :). Det säger kanske en del om min ålder....
Va!!! var det ett aprilskämt!

Re: Sv: Hej då KS, jag loggar ut....

Nä, gör inte en Yonsson i vredesmod. Vi kan skärpa oss!! :cry:

peace out, tänkte på dig häromdagen Martin, när min konstiga seglarkrono kom hem igen...

7757_zps901586bb.jpg

den måste ju betraktas som suuuper rare, ...nåt som både du o jag gillar??? förklaras bäst i en bild....
:lol: :lol: :lol: :lol:
mk7757_zps08516c4c.jpg

Re: Sv: Hej då KS, jag loggar ut....

Camo00 skrev:
Crowolf skrev:
Camo00 skrev:
Nä, gör inte en Yonsson i vredesmod. Vi kan skärpa oss!! :cry:

Vad är en Yonsson?

Att tröttna, bli sur och hota med att göra slut... :D
viewtopic.php?p=80042#p80042
Hahaha! Hade helt missat det utspelet. KS drama queen nr 3 efter Jens och JE med andra ord. Gamla TTT hade ju i perioder rena lämmeltåg av tack-för-mig-ni-är-så-tjabbiga-så-jag-drar-poster :)

Tillbaka
Topp