Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig klocka,50-tal, gissar på att det sitter något av dessa verk i den 3000, 3010, 3040, värde tror jag hamnar mellan 1000-2000:- beroende på storlek, större = dyrare, om den funkar som den ska, det jag reagerar på är bakboetten, "trycket" ser väldigt nygjort ut, kan va bilden som luras, snygg Waffle-tavla, men är ingen expert och det kommer nog fler synpunkter.
Mkt fin! Om den är typ 35mm tror jag på mer än 2k pga våffeltavla i mkt bra skick!
Ink el ex kronan?Han mätte den nu och den är 35 mm
De var Exk kronanInk el ex kronan?
Gick bara efter avslutade auktioner på Tradera typ denna:Mkt fin! Om den är typ 35mm tror jag på mer än 2k pga våffeltavla i mkt bra skick!
Nice! Vill han sälja?De var Exk kronan
Nej han vill nog ha den skönheten kvarNice! Vill han sälja?
Nu har jag inte så bra koll men går på magkänsla. Den på tratten är rätt död för mig med det caset och den tavlan. Den i tråden får det att kittlas med perfekt våffeltavla och feta kuggarGick bara efter avslutade auktioner på Tradera typ denna:
https://www.tradera.com/item/190115/309876471/lemania-mekanisk-herr-klocka-
kan säkert gå bättre på Ebay, om den är 35 mm utan krona.
Fattar! Dra ett pm om han ångrar sig. Betalar iaf mer än 2Nej han vill nog ha den skönheten kvar
Fattar! Dra ett pm om han ångrar sig. Betalar iaf mer än 2
Varumärke och design.Jag skulle velat haft 3-3,5 med den tavlan och boxen, det vore inte så dyrt heller tycker jag. Ser inte på bilden att den skulle vara ommålad, men svårt att säga säkert naturligyvis.
Mycket underskattade klockor de här Lemaniorna. Varför skulle de kosta mindre än en motsvarande modell Omega... det gör de ju ofta men utan orsak så vitt jag kan förstå.