• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hej från Lissabon

Tony C.

Basic
Jag är engelsktalande vintagekollektor som bor i Portugal, så snälla förlåta eventuella misstag med Google-översättning!

Jag är väl känd på andra vintagefora som "Tony C." och tyckte att det skulle vara kul att delta på ett svenskt forum. I själva verket har jag puslat mer än några klockor från Sverige genom åren, inklusive Certina, ett varumärke som jag gillar väldigt mycket.

Här är ett nyligen förvärvat, en Revue med en cal. 59. Revue är ett annat märke som jag anser är allmänt förbisedd och undervärderad på vintagemarknaden.

Mvh

Tony C.

Revue7d.jpg

Jag är engelsktalande vintagekollektor som bor i Portugal, så snälla förlåta eventuella misstag med Google-översättning!

Jag är väl känd på andra vintagefora som "Tony C." och tyckte att det skulle vara kul att delta på ett svenskt forum. I själva verket har jag puslat mer än några klockor från Sverige genom åren, inklusive Certina, ett varumärke som jag gillar väldigt mycket.

Här är ett nyligen förvärvat, en Revue med en cal. 59. Revue är ett annat märke som jag anser är allmänt förbisedd och undervärderad på vintagemarknaden.

Mvh

Tony C.

Revue7d.jpg
Läcker Revue! Själv har jag förvärvat två st cal 59 fast från Vulcain ;) Välkommen till KS och lite extra välkommen till våra fix och tips trådar där vi snackar Certina 25-651 datumfjädrar bl.a. ;)

Hej Tony och välkommen till forumet. Jag är helt övertygad att du kommer att trivas här. :)
Du kanske kan bjuda in till en Gtg i Portugal? ;)

Hej BoEtt! Tack för din hälsning! Jag skulle vara glad att träffas med andra forummedlemmar här i Portugal, om några av er villiga att resa.

Läcker Revue! Själv har jag förvärvat två st cal 59 fast från Vulcain ;) Välkommen till KS och lite extra välkommen till våra fix och tips trådar där vi snackar Certina 25-651 datumfjädrar bl.a. ;)

Hej Fadershan! Tack för din vänliga kommentar! Certina är en av mina favorit vintage märken.

Tillbaka
Topp