• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Helgbump! Seiko 7005-8020, Seiko SQ och Dynamic watch

seikoswede

Panerai
Hej!

Jag rensar ur allt jag inte behöver och kör en annons här innan Tratten!

Reser bort nästa vecka så om någon vill ha Seiko 7005-8020 så är det idag fredag 2/10 eller imorgon lördag 3/10 som gäller! Bjussar på brevfrakt! Quartzarna är sålda, likaså Dynamic Wide klockan.

SÅLD! Seiko 7005-8020 från 69 i ganska fint skick. Fungerar men jag lämnar ingen garanti då jag inte haft den öppnad och då jag inte vet något om servicehistoriken. Sjusiffrigt tillverkningsnummer.

400SEK ink frakt som brev inom Sverige. SÅLD!!

IMG_3871.jpg
IMG_3872.jpg


SOLD!! Seiko SQ 5H23-8000 fungerar men jag lämnar ingen garanti då jag inte haft den öppnad och då jag inte vet något om servicehistoriken. Har ett relativt nytt batteri. Behöver nytt glas. En Seiko SQ med band (men utan batteri och bakstycke) följer med. Ingen aning om den sista funkar?

150SEK plus frakt SOLD!!

IMG_3873.jpg
IMG_3874.jpg


SOLD!! Dynamic Wide (Ricoh) ca 36mm och 18 mm luggar. Fungerar när man skakar på den men lämnar inga garantier då jag inte haft den öppnad och då jag inte vet något om servicehistoriken. Behöver nytt glas och är lite sliten men ändå rätt okej. Ett nytt 18mm skinnband följer med.

100SEK plus frakt SOLD!!

IMG_3876.jpg
IMG_3877.jpg


Priserna avser skickat som brev inom Sverige. Ingen returrätt. Föredrar Swish.

Vänligen

Jim
 
Senast ändrad:
Topp