• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Helgens tragikomiska klockvideo

David

Bödeln
Liten rättelse bara, Nick är inte AD för Panerai, eller något annat märke heller för den delen. Har för mig att han haft Glycine tidigare, men verkar inte vara kvar.
 

mruhr

Panerai
2-Faktor
Måste vara fake även om jag sett något liknande i en affär (mindre kraftfullt), det var bara vända och gå
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Inte alls förvånande då ett vanligt förtydligande i annonser är "behöver inget batteri -dras upp med handens rörelser" e t c. :)
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Liten rättelse bara, Nick är inte AD för Panerai, eller något annat märke heller för den delen. Har för mig att han haft Glycine tidigare, men verkar inte vara kvar.
He, he. Klarsynt. Jag tänkte det direkt efter att tråden skapades att jag nog skulle skrivit "handlare" istället för "AD" eftersom jag inte var 100% på hans status. Vem behöver korrekturläsare när det finns KS? :)
 
Topp