• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Helgleverans FedEx

Epicure.watches

Silver
2-Faktor
Beställt en klocka via Chrono24 som skulle levereras med FedEx Express igår (fredag). Spårade paketet igår och ser att de försökt leverera men inte lyckats. Frugan var hemma, men de hade inte portkod och de ringde inte för att fråga heller, så paketet åkte tillbaka till Arlanda. Jag ringde FedEx samma dag (fredag) och talade om portkoden och de sa att de levererar paketet dagen efter (lördag). Men de vet inte när på dagen. Så nu har vi suttit hemma halva dagen och väntat. Min fråga är: har de verkligen leverans på lördagar eller sa hon bara fel? Deras kundtjänst är endast öppen på vardagar, så jag kan inte ringa och fråga heller. Senaste status när jag spårar är från 17:30 igår då paketet kommit tillbaka till Arlanda. Och status är: ”Ingen schemalagd leveransdag för tillfället.”
 
Jag har bara fått en leverans med FedEx (vet inte om det var "Express" dock, om det nu är olika). Det funkade utmärkt. Enda minuset var att spårningen gav intrycket att de skulle leverera vid 18-tiden, men det betydde i själva verket att det var senast den tiden. (En vardag.) Men budet ringde före lunch och frågade om jag var hemma. Det var jag förstås inte, jag var på jobbet i centrum, men han hade inga problem att köra dit i stället, och höll en avtalad tid dessutom. (Jag antar att han hade fler leveranser i stan.)
 
Tillbaka
Topp