• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Helguldsrolle på stållänk eller tvärtom?

4cie

Rolex
2-Faktor
Som satan. Avbryt, avbryt.

Den enda som ens NÄSTAN funkar är tvåtonsklocka på stållänk. NÄSTAN.


Inte det heller, Breitling kör ju någon fuling

breitling-IB011012_B968_375A_MED.jpg
 

Jonaz

Rolex

Den fick jag inte se, så om jag mot förmodan gillat nått guld/stål innan så räknas det inte...


iPhone | Tapatalk
 

UNO

Panerai
1. Dra inte in Breitling i detta.
2. En blå 16613 är ok på stållänk, nästan snyggare än originalet vars länk är skräp.
3. En dängd 5513 med en stretchad TT-länk med blomrankor graverade köpt på en pantbank i LasVegas ser jag ibland, den är på samma cult-nivå som Pluras länk med turkoser.
 

Rico

Cartier
2-Faktor
Vilka märkliga trådar som drar igång, när man som trött småbarnsförälder redan somnat.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Låter inte som någon höjdare. Varför inte bara beställa hem rätt länk? Är tanken som slår mig.
 
Tror det skulle se ut som skit, men jag gillar den smått bizarra tanken på en stålklocka med helguldslänk. Lite som att köra en Reverso på bund - vansinnigt och skulle reta en massa klocknördar :woot:

En annan variant är ju kapitalförstöring på bred front - köp en vitguldslänk och häng den på en SubC i stål!
 
Topp