• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Helt ny Seiko SPB053J1

MrJohn

Omega
Pris
7500
Returpolicy
Ny klocka så finns inget behov
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,
Jag köpte hem 2 likadana när jag köpte min egen (bra kampanj) och lägger därför ut en av dem till salu. Fantastiskt vacker klocka med mörkblå klocka som ger riktigt sköna reflektioner i ljuset.

Denna klocka är ganska rejäl, 42.6mm bred och 13.8mm tjock som sitter perfekt på min 18cm handled. Grym kvalitetskänsla, go tyngd (124g) fantastiskt mjukt silikonband, antireflexbehandlat kurvat safirglas, 6R15 verk med 50h gångreserv och Dia shield behandling som tydligen skall öka reptåligheten på stålet.

Finns i Kalmar för avhämtning eller skickar jag dem med posten. Givetvis ingår allt som kommer med den nytt som taggar, inner och ytterbox, manual, garanti och cert.



Välkommen vid intresse.
Mvh John

Tack KS för annonsplats!
20180907075822-131.115.51.5.jpg

20180907075843-131.115.51.5.jpg

20180907075903-131.115.51.5.jpg
 
Senast ändrad:
Topp