• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Helt nytt, Oanvänt Seiko Samurai SRPB51K1 (svart)

Bazsy

Cartier
Säljer min helt nya och oanvända svarta Seiko Samurai (SRPB51K1). Klockan är från årets Kobra Kai gruppköp. Den kom idag med posten och jag insåg vad jag var rädd för att min smak för klockor ändrades sedan i våras :) Klockan är något tooligare än vad jag är ute efter just nu men det är ju ren tur till någon som är ute efter just detta.

Som sagt kom klockan idag med posten från Klockmaster Globen så den är så klart fullset, alla taggar och skyddsfolier är kvar, garantin gäller i 2 år from 3/8. Länken har jag inte ens rört och den är också i samma läge som den kom i boxen.

Priset är samma som jag betalar: 4000Kr (listpris 5000Kr) + ev. frakt Swishat. (Rek. kostar typ 100-120Kr). F2F fungerar i Solna området eller runt Gärdet under arbetstid. Inga returer då klockan är under garanti.
Jag skickar snabbt och feedback tråden finns i min signatur.

IMG_2651_resize.JPG

IMG_2654_resize.JPG

IMG_2655_resize.JPG
 
  • Like
Reactions: L.D
Topp