• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

hemingway1999

hemingway1999

Friends of KS
2-Faktor
Jag har inte handlat så mycket här, men förhoppningsvis blir det mer i framtiden. Tacksam för feedback efter avslutad affär.

/Henrik
 

Derpington

Breitling
Gjorde min första KS-affär med hemingway och kunde inte önskat mig ett bättre välkomnande in köp&säljgemenskapen. Rekommenderas varmt!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har byt/köpt med Henrik och det var en smidig och trevlig affär utan några som helst konstigheter. Trevlig kille :) och 100 % Good guy.


Skickas från min iPhone
 

Jimpa

Panerai
Har precis gjort mitt första klockköp här med Henrik och är tvärnöjd! Jätte trevlig säljare som hade svar på alla frågor från en nybörjare så gärna en kopp kaffe och flera klockköp med honom! 100% och stor tumme upp utav mig.
 

Jocke76

Omega
Köpt en Omega av hemingway på distans. Fungerade utmärkt! Bra o snabb på att svara på frågor. Skickade en mycket välpackat paket direkt efter betalning. Definitivt 100% good guy
 

Patrik.L

Omega
Köpte en klocka i 30k klassen av Henrik. Allt fungerade smidigt och annonsen stämde väl överens med verkligheten. Mycket trevlig kille och 100% good guy.
 
Topp