• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hemsidor med bra utbud av armband!

Hej! Jag letar febrilt efter hemsidor i Sverige som har schyssta armband i olika storlekar. Det verkar svårt att hitta! Jag hittar sidor från staterna osv. men slipper gärna meck med tull och annan skit :D Har ni några bra tips på svenska sidor med mycket gott? Mvh

Hur lång tid tog det för dig att få ditt band från Cheapest Nato Straps? Jag beställde mitt 7 jan, skickades 9 jan men har ännu inte fått något levererat.
Jag hade några band som skulle bytas ut av dem och som skulle ha skickats den 28 Dec. För en vecka sedan mailade jag dem och frågade varför det dröjde så. De sa då att det stod att de skulle ha gått iväg men att något måste ha gått fel och de skulle skicka nytt direkt. Fick paketet igår.

Det är synd att de inte använder spårbara paket. Blir lätt sånt här då. Hur som helst tycker jag du ska höra av dig till dem och säga att det dröjer onormalt länge.

För övrigt tog bytet av banden totalt 2 månader. Skickade dem den 20 november, kom fram till dem 21 november och jag fick ersättningsbanden igår, 21 januari.

• Like
Reactions: wlk
Jag hade några band som skulle bytas ut av dem och som skulle ha skickats den 28 Dec. För en vecka sedan mailade jag dem och frågade varför det dröjde så. De sa då att det stod att de skulle ha gått iväg men att något måste ha gått fel och de skulle skicka nytt direkt. Fick paketet igår.

Det är synd att de inte använder spårbara paket. Blir lätt sånt här då. Hur som helst tycker jag du ska höra av dig till dem och säga att det dröjer onormalt länge.

För övrigt tog bytet av banden totalt 2 månader. Skickade dem den 20 november, kom fram till dem 21 november och jag fick ersättningsbanden igår, 21 januari.

Det minns jag inte tyvärr, hade det tagit längre tid än en vecka hade jag troligtvis kommit ihåg det dock.

Tack båda. Jag har mailat dem för att se om det går att lösa. :)

Hur lång tid tog det för dig att få ditt band från Cheapest Nato Straps? Jag beställde mitt 7 jan, skickades 9 jan men har ännu inte fått något levererat.

Jag beställde också från cns runt nyår, tog ovanligt lång tid. Dock får deras kundtjänst (ägaren?) ett plus i kanten. Väldigt tillmötesgående när jag framförde klagomål.

• Like
Reactions: wlk
Jag beställde också från cns runt nyår, tog ovanligt lång tid. Dock får deras kundtjänst (ägaren?) ett plus i kanten. Väldigt tillmötesgående när jag framförde klagomål.

Uppdatering för mig: mailade dem och fick svar dagen efter: mitt paket kom tillbaka från Postnord markerad som ”okänd”. Ägaren hävdade att det var mitt fel och att jag hade skrivit fel adress; vilket jag såklart inte hade.
Dessutom skulle jag betala ny frakt om hon skulle skicka igen. Vägrade gå med på det och ville ha pengarna tillbaka (något som inte erbjöds utan jag fick kräva det).

Den processen gick dock smidigt och pengarna kom tillbaka fort.
Men nej, mitt kundbemötande ger jag inte högt betyg och kommer inte köpa därifrån igen.

Tillbaka
Topp