• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hemsidor - vart köper ni ifrån?

Gripen94

Breitling
Tjena!
Kollat runt lite och hittade ingen tråd med sammanställda hemsidor som rekommenderas.
Tänkte att ni kanske kan skriva ut dom ni använder så kan jag lägga in dom högst upp så är det enkelt för oss som nya, men även
er andra, att veta vart man ska leta.
Skriv gärna om hemsidan riktar sig mot något visst märke, ligger i eller utanför EU osv. Ni hajar :)

Finns det redan en tråd som denna så säg till! :)
 

COUNTIFS

Breitling
Jag köpte min första klocka ( Seiko skx007 ) på urkompaniet.se. Dock gick den sönder efter ca en månad, men det var bra kundtjänst och jag fick den lagad gratis :D
 
Ebay brukar vara billigast. Välj säljare med bra omdömen och som har sålt mycket så är det inga konstigheter med att beställa därifrån :)
 

Buckshot

Panerai
Tjena!
Kollat runt lite och hittade ingen tråd med sammanställda hemsidor som rekommenderas.
Tänkte att ni kanske kan skriva ut dom ni använder så kan jag lägga in dom högst upp så är det enkelt för oss som nya, men även
er andra, att veta vart man ska leta.
Skriv gärna om hemsidan riktar sig mot något visst märke, ligger i eller utanför EU osv. Ni hajar :)

Finns det redan en tråd som denna så säg till! :)
Du kan ju skriva vilka märken som är intressanta.
 
Topp