• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Heuer 980.004/1 blank chapter ring

Majje63

Omega
2-Faktor
Hej lånar med tillåtelse en del text och alla bilder från den tidigare ägarens annons. Detta var ett impulsköp och den får ingen handledstid. Det lägre priset jag har satt är för att jag vill bli av med den:)
Heuer Quartz Diver 39,5mm (exkl krona), Ref: 980.004/1. Antagligen 1982. Här går att läsa om blank chapter ring.
https://heuerville.wordpress.com/2010/08/16/heuer-diver-980-004/
Den är i ett fint skick för sin ålder utan grövre repor, lite hairlines finns givetvis på en såpass gammal klocka.
Det finns en repa i glaset vid klockan elva (ca 6mm lång) se bild för egen bedömning av skicket.
image.jpeg
image.jpeg


image.jpeg Det som ingår förutom klockan är två aftermarket länkar. Lug vidden är 21 mm länkarna tror jag är 20. Har testat med läderarmband på 22 mm snyggt och funkar. Lughål så lätt att byta. Nato fungerar inte - för trångt.
OBS ingen box eller papper ingår. (Boxen på bild ingår inte)
Servicehistorik okänd. Batteri bytt för 6 månader sedan enligt förre ägaren och tickar på som en quartz.
Pris 4.000 kr ink rek frakt eller f2f i sthlm city. Då drar jag av frakten b
Ingen retur.
 
Senast ändrad:
Topp