• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Heuer Autavia 11630MH, prisbumpad och slutprutad.

denjohan

Rolex
Pledge Member
Fantastisk klocka, men den är inte vad jag vill ha just nu, så nu får den vandra vidare till en ny ägare att göra lycklig. Det är en Heuer Autavia 11630 MH i Viceroyfärger, men med H/M-bezel istället för den vanligare tachybezelen. Heuer caliber 12-verk. 42 mm ex kronor. 20 mm mellan luggarna. Bra skick. Fungerar som den ska. Kronografen startar och stannar som den ska och nollar _nästan_ som den ska; tim- och sekundmätaren nollar som de ska, minutmätaren nollar ca ett halvt streck till höger. Det stör inte mig som är medelanal, men om man har fullständigt OCD så stör man gissningsvis ihjäl sig på det. Håller tiden och fungerar som den ska. Datumet skiftar som det ska. Nyligen rengjord och genomgången av urmakare. Kommer på ett splajsans nytt Yobokie BoR samt ett Kvarnsjö racingstrap.

29000:- 28000:-, 25000:-, skickat och klart eller F2F i Stockholm. Retur inom 24h utan några frågor vid skickat, ingen retur vid F2F. Delbyten kan tänkas, men inom ett rätt begränsat urval; jag är på jakt efter en salt vintagedykare, framförallt då en 7549-tonfisk eller en Doxa. Alla salta dykare kommer dock beaktas. Och kom ihåg att inga salta dykare har gjorts sedan Morrissey startade sim solokarriär. Är endast intresserad av byte rakt av eller pengar åt mitt håll, har inte budget just nu att byta uppåt, så byten uppåt kommer jag tacka nej till utan undantag.

IMG_0053.jpg
IMG_0052.jpg
IMG_0054.jpg
IMG_0055.jpg
 
Senast ändrad:
Topp