• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Heuer Autavia Heritage 02 - nu 31K!

Capeland

Cartier
Pledge Member
Pris
31000
Returpolicy
ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Har en ny klocka på gång, så släpper min "nya" Autavia för endast 33K. Klockan listar på 57K på länk och jag skickar även med ett nytt original kamelband. Rek extra ingår i priset. Inhouse-urverk cal 02.

Bytt till mig den "ny" här på forumet för ett par veckor sedan och jag har använt den vid totalt 5 tillfällen.

Ursprungligen uttagen hos svensk generalagent med dokumentation/kvitto 2019-06. Avplastad för två veckor sedan.
Kortad till att passa handled på 17cm, men alla länkbitar, boxar, cert mm medföljer såklart. Inga byten. Priset gäller via affär med swish imorgon.

  • Artikelnummer: CBE2110
  • Typ: Herr
  • Kaliber: Heuer 02
  • Armbandsfärg: Brunt / länk
  • Urverk: Automatisk
  • Boett: Rostfritt stål
  • Urtavla: Svart
  • Glas: Safirglas
  • Armband: Läder
  • Mått: 42,00 mm
  • Vattentät till: 18
  • Garantitid: 2 år
  • Datumvisare: ja
  • Kronograf: ja
Finns på västkusten, men rek plus ingår i priset. Tack KS!

IMG_2769.jpg
IMG_2773 (1).jpg
IMG_2776.jpg
IMG_2758 (1).jpg
IMG_2780.jpg
IMG_2779.jpg
 
Senast ändrad:
Topp