• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Heuer Autavia ref 7763c MH

virrooo

Audemars
2-Faktor
Nu säljer jag min Heuer Autavia ref 7763c MH!

Jag har ägt klockan ett par månader och det har inte varit några som helst problem med den under tiden jag ägt den. Klockan har använts några dagar i veckan sedan inköp. Den är manuell och det är enligt mig inga problem med uppdrag, gångreserv eller tidsavvikelse. Med det sagt så har jag inte timat gångreserv eller tidsavvikelse men jag har inte upplevt några problem med det under min ägo.

Boetten får anses vara i väldigt bra skick för sin ålder, kika gärna på referensexemplar på webben för att få bilda er en egen uppfattning. Glaset har inga djupare hack eller repor, men då klockan använts ofta så har glaset spår av användning. Det enda jag hittar är en invändig chipp klockan 12:02, det fanns innan jag blev ägare.

Tavlan är i bra skick (se bild) och inlägget har en härlig blekning i grått/silver.
Klockan mäter 44mm inkl krona, 42mm utan. Kronan är Heuer-märkt.

Pris 22.000kr head only skickat med värdefrakt.

Klockan finns i Norrköping om man vill se den IRL, frågor kan tas via PM eller om ni hellre pratas vid över telefon/skype, nummer ges ut över PM. Fler bilder är på väg!

Retur efter 24H om klockan ej matchar beskrivningen och då står köpare för de fraktkostnader som uppkommit.

Referens i GG/BG och information om klockan:
https://klocksnack.se/threads/virrooo.19932/
https://heuerville.wordpress.com/2012/02/19/heuer-autavia-30-ref-7763c-mh/

autavia.jpg


autavia_1.jpg
 
Topp