• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad HEUER BUND 1550 SG Militärkronograf prisjusterad 27/10

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Till salu är denna fantastiska HEUER 1550 SG H3 på tavlan och bund-märkt på baklock.
Helheten är mycket bra tycker jag, några små hack på ett bandhorn som jag ringat in på en bild.
Levereras på svart Bundband i läder med tyskt nummer. Har ingen bild på den combon.

Här är en länk om 1550 SG som kan vara av intresse för spekulanter:
http://brown-snout.com/horology/articles/heuer_bundeswehr_chrono/

Har nu testat gången och den har plussat 12 sekunder närmaste dygnet på fullt uppdrag. jag tycker den snurrar på bra. Manuellt uppdraget Valjoux 230 driver denna klocka. "ska vart servad 2012".
Skicka pm för frågor eller ytterligare någon bild om ni känner att det saknas något.
Affär görs upp FTF i Stockholm alternativt skickas den efter erlagt betalning med posten värde.
Referenser på mig: https://klocksnack.se/threads/jensab.10279/#post-283850

Pris: 28.000 kr 27.000kr
returrätt enligt överenskommelse, normalt har jag 48h om det visar sig att min beskrivning är felaktig, köparen betalar returfrakt och klockan ska då vara i samma skick som när den lämnade mig.
/J
23.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
8.jpg
10.jpg
7.jpg
 
Senast ändrad:
Topp