- Pris
- 29500
- Returpolicy
- Om något är helt uppåt väggarna fel
- Bilder Skickat
- Ja
Hejsan!
Jag tänkte efter mycket velande låta denna ovanliga pjäs vandra vidare till någon som kan ge den mer kärlek i form av handledstid.
Det är vad jag kan förstå en av de mest ovanliga modellerna av Camaro med ett lågt tillverkat antal.
Jag bifogar här en länk där man kan läsa om modellen:
https://www.heuercamaro.com/models/9220
Skicket är enl mig väldigt bra för åldern.
Orginaldelar och en tillsynes opolerad boett.
Serienummer är väl synligt och kan lämnas ut på förfrågan.
Nedan följer en beskrivning av samtliga delar.
Boett- inga allvarliga dings, lite lätta repor finns, men den speciella borstningen är tydlig och orörd. Med orginalkrona och pushers.
Glas- har polerat det med autosol, finns några repor på kanterna som jag inte kom åt, i övrigt fint skick.
Tavla- fantastiskt fin! Kan inte se några som helst skador. Studera själv bilderna.
Visare/lume- felfria indexmarkeringar och visare utan lumesläpp. Laddar du lumen lyser den i ett par sekunder för att sedan slockna.
Urverk- nollställer som den skall, alla funktioner fungerar. Tappar ca 40sek/dygn.
Titta på bilderna och bedöm skicket, vill du se fler bilder så ordnar jag detta självklart.
Klockan finns i skaraborg för f2f alt bjuder jag på värdefrakt.
Jag har många säljreferenser i min GG tråd.
Väl mött!
Jag tänkte efter mycket velande låta denna ovanliga pjäs vandra vidare till någon som kan ge den mer kärlek i form av handledstid.
Det är vad jag kan förstå en av de mest ovanliga modellerna av Camaro med ett lågt tillverkat antal.
Jag bifogar här en länk där man kan läsa om modellen:
https://www.heuercamaro.com/models/9220
Skicket är enl mig väldigt bra för åldern.
Orginaldelar och en tillsynes opolerad boett.
Serienummer är väl synligt och kan lämnas ut på förfrågan.
Nedan följer en beskrivning av samtliga delar.
Boett- inga allvarliga dings, lite lätta repor finns, men den speciella borstningen är tydlig och orörd. Med orginalkrona och pushers.
Glas- har polerat det med autosol, finns några repor på kanterna som jag inte kom åt, i övrigt fint skick.
Tavla- fantastiskt fin! Kan inte se några som helst skador. Studera själv bilderna.
Visare/lume- felfria indexmarkeringar och visare utan lumesläpp. Laddar du lumen lyser den i ett par sekunder för att sedan slockna.
Urverk- nollställer som den skall, alla funktioner fungerar. Tappar ca 40sek/dygn.
Titta på bilderna och bedöm skicket, vill du se fler bilder så ordnar jag detta självklart.
Klockan finns i skaraborg för f2f alt bjuder jag på värdefrakt.
Jag har många säljreferenser i min GG tråd.
Väl mött!