• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Heuer Carrera 70-tal

Mw79

Diamant
2-Faktor
Har den här som i brist på handledstid lika gärna kan få gå iväg till någon som uppskattar den mera. En guldpläterad Heuer Carrera från 70-talet med barrel case. Har inte exakt koll på årtal men bör vara mitten av 70-talet.
Bakboetten är bytt, spänne är original Heuer, bandet är omärkt (och med tanke på ålder) med största sannolikhet inte original.

Servicebehov, ja med okänd service historik så är det lika bra att räkna med det. Eftersom det är en lite udda klocka så ser jag gärna f2f affär så eventuell köpare verkligen får se den i verkligheten först, den är svår att få bra bilder på så ses bäst i verkligheten.
Eventuell retur beror på, kan tänka mig det om det om det är en någorlunda etablerad forummedlem men som jag skrev tidigare så ser jag gärna f2f affär.

Pris: 13 000

Referenser finns här: https://klocksnack.se/threads/mw79.19326/
IMG_8907.jpg

IMG_6025.jpg

IMG_0249.jpg

Skärmavbild 2018-01-03 kl. 20.24.43.png
IMG_6268.JPG
IMG_6232.jpg
IMG_6259.JPG
Skärmavbild 2018-01-03 kl. 20.25.11.png

Bilagor

• IMG_0246.JPG