• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Heuer Monaco Regazzoni till salu...

Jari Raivio

Breitling
Den är nog lite av en klassiker, men hur ska jag värdera den? Det är en Heuer Monaco Regazzoni, en mycket ovanlig och klassisk klocka.
10547847_10152583134209472_6190239878422778192_o.jpg
 

Rholm

Cartier
Roligt att se att du har originallänken.... En cool klassiker.
Clay Regazzoni hade en blå Silverstone ;)

Lycka till.

Mvh
 

Jari Raivio

Breitling
Det finns ett skinnarmband till också. Och fullständig dokumentation, samt historik (service och liknande)
Ja, den är så klart även till salu.
 

Jari Raivio

Breitling
Den skall säljas och den är servad och all historik finns dokumenterad. Fler bilder kan fås på begäran. Denna är tagen med en Iphone.
 

Rholm

Cartier
Rent spontant tror jag det finns större marknad om du vänder dig utomlands, kolla på On the dash. Dom har även en Köp & Sälj sida......! Självklart finns det köpare här som är beredda att hosta upp dom stålarna men Heuer marknaden är större om du kollar internationellt.

Men jag har haft fel förut....;)

Lycka till med försäljningen.

Mvh
 

Jari Raivio

Breitling
Tack för tipset. Jag ska ögna igenom den också. Jag vet att min säljare vill göra upp affären på plats i sthlm. (Han bor själv i finland). Uret har proveniens, som det heter.
 
Topp