• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Heuer "pre-Carrera" med val. 72

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Nu är jag redo, hoppas jag, att sälja min lilla skönhet. Några har redan visat intresse så de har förtur om de fortfarande skulle vara intresserade.

Boetten mäter 36 mm och är i bra skick. Finns lite spår efter användning men inget speciellt som stör. Verket är ett av de allra finaste serieproducerade kronografverken, valjoux 72, och är i mycket fint skick. Tavlan är inte perfekt som man ser på bilderna men för att vara 50 år gammal behöver den inte skämmas. Bandet som sitter på är ett hålat tejuödelband och följer med om så önskas. Låter väl bilderna förmedla resten.

Pris: 15 000 kr till din dörr. Vi finns i Göteborg.

hYsXkep.jpg


SNC16091.jpg


SNC16032.jpg


SNC16031.jpg


SNC16026.jpg
 
Topp