• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Heuer Ref. 12 Ännu en prissänkning!!!

Spincini

Rolex
2-Faktor
Min underbart coola och sällsynta Heuer ref. 12 är till salu.
Troligtvis så är den från slutet av 70-talet.
Kommer på nytt 19 mm racingband från MickeJ i matt svart. Passar underbart till PVD.
Enligt min åsikt är den perfekt patinerad med lite sliten PVD på kronan, ytterst tunn repa på glaset och en ding på boetten.

Förra ägaren hade den inne hos urmakaren och enligt denna behövdes ingen service i nuläget.
Edit: Förra ägaren messade mig igår och skrev att urmakaren rengjorde och olja verket. Alltså inte bara öppna och titta.
Håller tiden bra, lång gångreserv och kronografen nollställer perfekt.

Mest information om modellen har jag hittat på Heuerville:
https://heuerville.wordpress.com/2010/08/17/heuer-ref-12-chronograph/

Pris 12 12,5 13 13,5 14 15 K swishat.
F2f i Malmö annars så skickar jag den inrikes rek.
Retur inom 24 h och du betalar frakten.

20160504_173156-01.jpeg

IMG_20160502_180404.jpg

20160504_172620-01.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp