• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes HiFi Dynaudio Emit M20 + Rotel RA-12

TheBear

Basic
2-Faktor
Pris
10000
Returpolicy
Nej - Felfria grejjer
Bilder Skickat
  1. Ja
Högtalare och förstärkare av högre kvalitet som används till datorn i mancaven. Jag hade helt enkelt otur när jag tänkte som köpte dessa grejjer strax innan vi fick tillökning i familjen. För att behålla husfriden så har jag bara använt hörlurar den sista tiden. Dessa grejjer är strax över två år gamla, och antalet gånger dom spelats det sista halvåret kan räknas på en halv hand, varför jag inser att det är vettigare att låta någon annan njuta av dessa istället.

Dynaudio Emit M20 - Mångsysslare av rang, presterar bra i allt från rock till dunkadunka. Gör sig bra även till hemmabion om man sysslar med sånt.
Rotel RA-12 - Rekommenderad av många som en bra kombo till Dynaudio's högtalare, och jag är beredd att hålla med.
Fjärr till förstärkare (fortfarande inplastad), optisk kabel och högtalarkablar följer med.

Kan avhämtas, men även skickas enligt ök
AnnonsHIFI.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp