Avnjuter för närvarande lite hifi på mässan i Malmö. Någon annan KS:are på plats?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr Hade gärna varit det...Avnjuter för närvarande lite hifi på mässan i Malmö. Någon annan KS:are på plats?
...men då är det mycket magi inblandat! Själv jagar jag fula 70-80tals studiohögatalare typ. De är ju alltid på fel ställe!Mycket nördigt och härligt ja.
Nyttigt att gå på en hifimässa så att man inser hur billig och enkel hobby klockor är.
Som vanligt saknas det alternativ i de lite mer humana prisklasserna. Att en anläggning för 5-600 lax låter bra är ju inte jätteimponerande.
Blev det något mässbesök? Intryck?Ska dit imon
Är själv ett fan av monitorer i storleksklass BBC LS3/5A, som t ex Linn Kan. Också en typ av magi, men då blir det pengar över till klockor också.Själv jagar jag fula 70-80tals studiohögatalare typ. De är ju alltid på fel ställe!
Killen som stod och sålde de nya stenhårt hade nog missuppfattat publiken på hifimässanMina OD-11or får hänga med ett tag till....
Japp, dock verkar det svårt att hitta rätt forum för en sådan produkt. 16k är mer än vad de flesta vill lägga på ljud och det är ingen produkt för de som vill nörda ner sig. Jag hade inte hört dem innan och tyckte att de lät bra för pengarna. Antar att det spöar allt från Bose mfl?Killen som stod och sålde de nya stenhårt hade nog missuppfattat publiken på hifimässan
Blev att par JBL L36 Decade denna gång, får se om de är något att ha.Är själv ett fan av monitorer i storleksklass BBC LS3/5A, som t ex Linn Kan. Också en typ av magi, men då blir det pengar över till klockor också.