• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hirsch nya gummi/läder band

SLEEPY

Omega
Tja, ny på forumet och gillar det starkt!

Ville bara säga hej samt tipsa er som inte har testat relativt nya Hirsch banden som är i typ gummi och läder.

Sjukt skönt och samtidigt snyggt! tack bya

bild monterat på min Sinn 856:

IMG-20140528-WA0001.jpg


Syns inte på bild men är gummi under, sjukt skönt haft det i 2 månader badat osv, svettas aldrig och grymt skönt att bära.

M
 

Bilagor

  • IMG-20140303-WA0000.jpg
    IMG-20140303-WA0000.jpg
    79.9 KB · Visningar: 105

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Snyggt! Är det modellen som även kom i massa knepiga färger?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du får gärna lägga upp en bild på undersidan av bandet när du ändå är igång.
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Glömde... När jag tittade på Hirsch-band så låg det på 7-800+ här i Sverige om jag kommer ihåg rätt. eBay är nog billigare.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Hirsch Tiger heter det. Är väldigt skönt att bära och ligger bra runt handleden. Om inte AD har det kan jag tipsa om Klockia.se

Bilder
bild 1 (3).JPG
bild 4 (1).JPG
 

Rikard

Omega
Kan väl nämna priser också..

Ayrton - 989:-
Robby - 929:-
Tiger - 869:-
Andy - 829:-
George - 789:-
Paul - 789:-
James - 779:-
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Alla band i performance-serien är specade för 300m så oavsett material är det bara att bada på. 2½ års garanti är det också.

Där ser man. Håller det för garanterad daglig användning i 2,5 år med duschande, bastu och diverse sommar-dopp så all heder till bandet. Det är väl åldern... men att blöta ner läderband känns fortfarande främmande för mig. Snygga är dom dock, så det kanske är dax att prova ett. Köpte ett Carbon förra gången jag tittade på Hirsch (och dessa gummi/läder varianter).
 

SLEEPY

Omega
Funderar starkt på att köpa ett till nya klockan men frågan är om man ska köra Svart eller något roligare?
 
Topp