• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hitta min Datejust!

kannan

Omega
Hej alla Klocksnackare!

Som ny på forumet måste jag först och främst bara säga att man blir på gott humör varenda gång man loggar på här! Tycker Klocksnack håller i särklass den högsta nivån och trevligaste nivån man sällan är med om! Kul!

Nu till min önskan om Er hjälp. Jag är på full jakt efter en:
Rolex Datejust 16200 alternativt 16234
Mörk tavla (Helst blå)
Ej romerska siffror
Oyster länk
Budget 25 - 30k

Jag fajtar mina tankar mellan 16200 och 16234 och har löjligt svårt att bestämma mig, därav "sök specen"
Kanske kan ni komma med tips och idéer som får en att lättare komma fram till rätt beslut!:nailbiting:
 

kannan

Omega
Kul att du hittade hit, verkar som det är många som vill ha blåtavlade DJs nu, köpes annonser lägger du här --> https://klocksnack.se/forums/handla-köpes.36/
Lycka till i jakten!
Tackar!
Absolut, en köpeannons ligger ute sen några dagar tillbaka!
Kikar runt mycket på Chrono24 och en tanke som också slagit mig är 16220 med den räfflade stål bezelen. Vad det ser ut som är denna referensen vanligast med oysterlänk, kan det stämma?
 
Topp