• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hitta vintage inspirerad dykare???

Lugn nu. Jag anser att jag mistolkats nu. Inte på något sätt har jag försökt påstå att jag skulle välja en klocka utefter andrahandsvärdet istället för vad jag faktiskt vill ha eller tycker om.

Jag förstår nu vad ni menar och läst på lite mer kring detta. Självklart väljer jag den klocka jag tycker om mest. Det trevliga problemet jag står inför är ju dock att jag finner både Tydor BB S&G och 58 Lika trevliga. Så om andrahandsvärdet hade vart bättre på den ena så hade valet vart bättre. Jag förstår nu hur svårt och näst intill omöjligt sådant här är att veta i förväg.

Att jag vill ha en fin klocka handlar om att jag vill ha en fin klocka, inget annat. :)
Jag köpte glatt en oprutad tag heuer i examenspresent. Värdet sjönk såklart som en sten så fort jag gick ut ur affären. Rätt bra egenskap för en minnesvärd examenspresent faktiskt, nu har jag den kvar men annars hade jag sålt den för länge sen:)

Jag köpte glatt en oprutad tag heuer i examenspresent. Värdet sjönk såklart som en sten så fort jag gick ut ur affären. Rätt bra egenskap för en minnesvärd examenspresent faktiskt, nu har jag den kvar men annars hade jag sålt den för länge sen:)

Fint! :)

PS: råkade anmälla ditt inlägg med ett ”fint! :)” som kommentar. Klantigt! Sorry :banghead::D

IMG_1586.JPG
IMG_1587.JPG
Intressant är:

Black bay steel är fan så mycket roligare än BB58, med undantaget storleken antar jag. Men den känns iskall, eller?

Jag har helt missat Legend Diver i 36 mm. En sådan vill jag ha! Rätt dåliga google-träffar på den. Går den att köpa hos AD nu?

Tillbaka
Topp