• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HJÄLP MIG KÄRA KLOCKSNACKARE!

elina

Breitling
Jag ska starta ett företag då jag säljer egengjorda klockarmband. Jag behöver då veta vart jag kan köpa själva uret (helt färdigt att användas och sätta fast själva armbandet). Tips på sidor och leverantörer?

TACK PÅ FÖRHAND KÄRA KLOCKSNACKARE

MVH/ en amatör i stort behov av hjälp:arghh:
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Hej!

Förstår jag det rätt att du vill göra armband till klockor utan att ha en klocka själv?
Är inte det... lite konstigt? Det är ju ingen jätte business precis.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jag ska starta ett företag då jag säljer egengjorda klockarmband. Jag behöver då veta vart jag kan köpa själva uret (helt färdigt att användas och sätta fast själva armbandet). Tips på sidor och leverantörer?

TACK PÅ FÖRHAND KÄRA KLOCKSNACKARE

MVH/ en amatör i stort behov av hjälp:arghh:

Ska du sälja kompletta klockor eller armband till klockor?
 

watchwelder

Friends of KS
Du säljer redan armband? (Får man se hur dem ser ut?)
Men vill köpa någon annans helt färdiga klockor o sätta på ditt band o sälja? Låter inte jättehett i mina öron och nog svårt att få någon att gå med på det. Fattade jag rätt?
Har inget tips.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Att sälja lösa band till klockor är nog möjligt, eftersom många vill ha olika band att byta med, men att lägga till själva uret och sälja hela klockan så att säga, är en helt annan business.
Rekommenderar starkt att bara sälja bandet!
Lycka till!!:)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
jag tycker det verkar bra att skicka med ett ur när man ändå säljer en klocka. Något som liksom håller ihop de två delarna så att det inte kommer bort i frakten..................

;)
 

M.U

Rolex

Va nu snäll...

Välkommen hit kan vi börja med! Men som de andra säger så finns det en större marknad för dig om du enbart gör egna band och säljer relativt billigt då det finns määäängder med andra ställen att ordna det på är det en tuff marknad att slå sig in på. Så småningom kan du självklart sälja egna klockor med just dina band på, men börja med lite mindre för att få upp ögonen hos folk!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Va nu snäll...

Välkommen hit kan vi börja med! Men som de andra säger så finns det en större marknad för dig om du enbart gör egna band och säljer relativt billigt då det finns määäängder med andra ställen att ordna det på är det en tuff marknad att slå sig in på. Så småningom kan du självklart sälja egna klockor med just dina band på, men börja med lite mindre för att få upp ögonen hos folk!
Menar du att du förstår vad personen menar? I så fall får du gärna översätta tills vi får ett nytt förklarande inlägg.
 

Glusch

Cartier
Tänkte precis påpeka att vi nog bara får ta och vänta tills ett nytt inlägg kommer som kan klarna upp lite kring vad TS egentligen vill, jag känner mig nämligen också förvirrad.
 
D

Deleted member 1265

Guest
image.jpg
 
  • Like
Reactions: Wii
Topp